В рамках місячника методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін відбувся диспут з елементами тренінгу з питань психолого-педагогічних аспектів готовності педагогів до інноваційної
діяльності. Захід підготували і провели голова методичної комісії Л.І.
Петровська та практичний психолог Х.І. Багрій. У диспуті взяли участь методист
училища Я. О. Висоцька, члени методичної комісії суспільно-гуманітарних
дисциплін та голови інших методичних комісій училища.
В сучасних умовах важливим аспектом
педагогічної діяльності стає активне впровадження
інноваційних технологій та новаторських методик навчання.Саме тому основну
увагу у педагогічних колективах треба приділятипитанням подолання
консерватизму в підходах до навчально-виховної діяльності і наявних стереотипів
педагогічної праці.Суспільна потреба спонукає вчителів, викладачів до пошуку
нових педагогічних ідей і технологій, до поширення й запровадження передового педагогічного
досвіду, які би сприяли досягненню кращих результатів освітньої діяльності. Л.І.
Петровська представила посібник В. Химинця «Інноваційна
освітня діяльність», в якій розглянуто актуальні питання інноваційного розвитку
системи освіти, сутність і особливості інноваційних педагогічних технологій та
інноваційної діяльності педагогів. Учасники
диспуту переглянули відеоролик «Інноваційна освітня діяльність: зміст і форми»,
а також слайдову презентацію про психолого-педагогічні
аспекти готовності до інноваційної діяльності. Педагоги обговорили основні показники,
компоненти та рівні готовності до інноватики,
визначали ступінь їх сформованості в себе та ефективність використання новаторських
методик та технологій у практичній роботі з учнями, з’ясовували проблеми, що перешкоджають
впровадженню інновацій, ділилися думками щодо особливостей інноваційної
діяльності в умовах ПТНЗ та досвідом впровадження сучасних форм та методів
навчання.
Практичний
психолог Х.І. Багрій запропонувала учасникам диспуту цікаві тренінгові вправи, з допомогою яких
учасники диспуту визначали свій творчий
потенціал та здатність до нестандартного мислення і впровадження інноваційних методик навчання учнів.
Активна
й зацікавлена розмова колег показала, що у педколективу є творчий потенціал та
бажання йти в ногу з часом у справі оновлення змісту і форм навчально-виховного
процесу задля покращення результатів та якості освіти сучасного підростаючого
покоління.
Немає коментарів:
Дописати коментар