пʼятниця, 24 лютого 2017 р.

          В  рамках  місячника методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін відбувся диспут з елементами тренінгу з питань психолого-педагогічних аспектів готовності педагогів до інноваційної діяльності. Захід підготували і провели голова методичної комісії Л.І. Петровська та практичний психолог Х.І. Багрій. У диспуті взяли участь методист училища Я. О. Висоцька, члени методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін та голови інших методичних комісій училища.  
     В сучасних умовах важливим аспектом 
педагогічної діяльності стає активне впровадження інноваційних технологій та новаторських методик навчання.Саме тому основну увагу у педагогічних колективах треба приділятипитанням подолання консерватизму в підходах до навчально-виховної діяльності і наявних стереотипів педагогічної праці.Суспільна потреба спонукає вчителів, викладачів до пошуку нових педагогічних ідей і технологій, до поширення й запровадження передового педагогічного досвіду, які би сприяли досягненню кращих результатів освітньої діяльності.                                 Л.І. Петровська представила  посібник В. Химинця «Інноваційна освітня діяльність», в якій розглянуто актуальні питання інноваційного розвитку системи освіти, сутність і особливості інноваційних педагогічних технологій та інноваційної діяльності педагогів.  Учасники диспуту переглянули відеоролик «Інноваційна освітня діяльність: зміст і форми»,  а також слайдову презентацію про психолого-педагогічні аспекти готовності до інноваційної діяльності. Педагоги обговорили основні показники, компоненти та рівні готовності до інноватики,  визначали ступінь їх сформованості  в себе та ефективність використання новаторських методик та технологій у практичній роботі з учнями,  з’ясовували проблеми, що перешкоджають впровадженню інновацій, ділилися думками щодо особливостей інноваційної діяльності в умовах ПТНЗ та досвідом впровадження сучасних форм та методів навчання.
       Практичний психолог Х.І. Багрій запропонувала учасникам диспуту  цікаві тренінгові вправи, з допомогою яких учасники диспуту  визначали свій творчий потенціал та здатність до нестандартного мислення і впровадження  інноваційних методик навчання учнів.
          Активна й зацікавлена розмова колег показала, що у педколективу є творчий потенціал та бажання йти в ногу з часом у справі оновлення змісту і форм навчально-виховного процесу задля покращення результатів та якості освіти сучасного підростаючого покоління.



Немає коментарів:

Дописати коментар