Завдання до курсу "Громадянська освіта"
"ХМАРА СЛІВ"
Завдання: за даною «хмарою слів» визначити
до якої навчальної теми вони відносяться
Завдання: скласти коротку розповідь про громадські
організації, використовуючи слова з «хмаринки»
Завдання: пояснити
значення цих термінів
Завдання: скласти
з «хмари слів» визначення терміна і назвати його
https://wordart.com/bv3vltqfmqar/word-art%2013
Завдання: вибрати
з «хмари слів» терміни, які означають вимоги для отримання виборчого права https://wordart.com/dxdq22jy3ebc/word-art%2015
Завдання: доповнити
речення, використовуючи необхідну термінологію з «хмари слів»
- Процес
взаємодії між людьми, у якому відбувається обмін діяльністю, інформацією,
досвідом, цінностями й навичками, результатами праці – це…
- Зіткнення протилежно спрямованих
цілей, інтересів, позицій, думок або поглядів опонентів – це…
- Усталена, стандартна, спрощена думка чи
уявлення про явище, особу або групи
людей – це…
- Несправедлива, хибна думка, яка
з’являється щодо будь-кого або чого-небудь заздалегідь, без ознайомлення, та
пов’язане з нею відповідне ставлення – це…
- Навмисне
обмеження або позбавлення прав певних категорій громадян за їхньою расовою чи
національною належністю, політичними або релігійними переконаннями, статтю тощо
– це…
- Нав’язливий
страх перед незнайомими особами; ненависть, нетерпимість до когось або чогось
чужого, незнайомого та незвичного – це…
- Моральна якість, що виявляється в повазі до
інтересів, почуттів, звичок інших людей; поблажливість, терпимість до
інших думок, поглядів, вірувань – це…
- Згода
з ким-небудь у чомусь, що досягається взаємними поступками; поступка заради
досягнення мети – це…
Завдання: вибрати з «хмари слів» терміни, що позначають міжнародні документи з
прав людини, і вказати їхню повну назву
https://wordart.com/x0z4lgrgqxt7/word-art%2018
Завдання: вибрати з «хмари слів» терміни, що позначають переміщення людей і основні тенденції у
сучасному світі та пояснити їхнє значення
https://wordart.com/bejauh51f956/word-art%2019
Завдання: розшифрувати
розміщені у «хмарі» абревіатури та вказати головне призначення цих міжнародних
організацій
Кросворд до теми "США у міжвоєнний період" https://drive.google.com/file/d/1bsIZewdz7ObMC6jNnb2Fl6jP5iC43eYc/view?usp=sharing
До уваги учнів груп І курсу!
Для закріплення теми "Стврення ЗУНР" перегляньте тематичний відеоролик "Коротка історія ЗУНР"
та презентацію:
Питання з історії України (1900-1939 рр.)
для повторення до підсумково-узагальнюючого уроку: https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDYXBiVTY3OTlYYmc/view?usp=sharing
До уваги учнів
гр. №18!
Розпочинаємо
роботу над інформаційним проектом "Принцеса Діана: життя і доля".
І
етап (20.01 - 04.02) - малі групи збирають матеріали з таких питань:
1) Сторінки біографії
2)
Громадська діяльність
3) Цікаві
факти з життя
4)
«Сама про себе»: добірка цитат
5) «Життя після смерті»: вшанування
пам’яті Діани
6) «Муза для творчості»: вірші, пісні, книги, фільми,
присвячені
принцесі
Діані.
До теми "Анексія та тимчасова окупація Криму РФ" (історія України, 11 кл.): прочитайте добірку
"Крим – не Росія, або 12 фактів про Крим
український":
-
Факт 1: У І-ІІ ст. до н.е. у Криму вперше з’являється
народність, яку грецькі історики називають «роксолани». Цей термін західні
історики до ХVІІІ
ст. використовували для позначення українців.
-
Факт 2: За часів правління князя Святослава
утворилося Тмутараканське князівство, що включало в себе частину Кримського
півострова.
-
Факт 3: Ще у Київських літописах головні на той час порти
Криму називалися українськими назвами, переінакшеними х грецької мови на
українську: Судак звався – «Сурож», Херсонес – «Корсунем», Керч – «Корчево»,
Євпаторія – «Козлов».
-
Факт 4: Українці складали переважну більшість
передових загонів росіського війська під час усіх російсько-турецьких воєн за
Крим. У 1735-1738 рр. діяло 50 тис. українців, не враховуючи ще морських
козаків.
-
Факт 5: Укріплення Криму
у складі Російської імперії та його розбудова відбувалося за планом
графа українського походження Олександра Безбородька.
-
Факт 6: Перші кораблі Чорноморського флоту
належали Дніпровській та Азовській флотиліям, які повністю складалися з
козаків. Увесь склад флоту –
4 великих кораблі і близько 200 малих
обслуговувались козаками. Отже, справжніми засновниками теперішнього
російського Чорноморського флоту є українці.
-
Факт 7: Напередодні Лютневої революції 1917 р. у
Севастополі діяв підпільний гурток офіцерів «Кобзар». Саме вони створили
пізніше Севастопольську українську громаду. На її перше засідання, що проходило
під синьо-жовтими прапорами та
портретами Т. Шевченка зібралося кілька тисяч
чоловік. Подібні гуртки були у Сімферополі та інших кримьких містах.
-
Факт 8: 12 жовтня 1917 р. на усіх кораблях
Чорноморського флоту у Севастополі було піднято синьо-жовті прапори. Зняття їх
вдалося добитися тільки за декілька днів заввдяки шаленому тиску з Петербургу.
При цьому деякі кораблі взагалі відмовилися зняти прапор.
-
Факт 9: У 1918 р. за приєднання Криму до України
виступили делегати з’їзду землевласників та хліборобів
півострова. А також про включення півострова до складу Української Народної
Республіки неодноразово зверталися кримські татари. Та на заваді цього
приєднання стали німецькі війська, що тоді контролювали Крим.
-
Факт 10: Ще в 20-ті роки ХХ ст. почалася повальна
русифікація українців Криму. Тоді більшовики закрили усі українські школи, що
фінансувалися коштами самих українців. Можливість навчання українською мовою
була повністю відрізана. При цьому школи інших народів Криму –
кримськотатарські, вірменські, болгарські, караїмські, єврейські продовжували
працювати.
-
Факт 11: У 1941 р. німецькі окупаційні війська
дали дозвіл на відкриття кількох українських шкіл. З поверненням Криму під
владу СРСР ці школи знову були закриті. Заново українські школи з’явилися
в Криму тільки після передачі його до
складу УРСР. Втім, у 60-х рр. українська мова як
основна використовувалася лише у 3-х школах-інтернатах півострова.
-
Факт 12: У грудні 1991 р. під час референдуму про
незалежність 54% жителів півострова проголосували за входження Криму до складу
України. У Севастополі таких виявилося 57%.
Кросворд з правознавства до теми "Конституційне право"
По горизонталі:
1. Основний Закон держави.
2.Група правових норм в межах галузі права, які регулюють якісь однорідні відносини.
3. Глава держави.
4. Місяць, коли прийнято Конституцію незалежної України.
5. Вступна частина Конституції.
По вертикалі:
1. Автор першої української конституції.
2. Незалежність держави.
3. Українська конституція за формою державного устрою.
4. Найменша складова частина Конституції.
5. Одна з 15 складових частин Конституції.
6. Україна за формою правління.
І курс, ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Завдання: опрацюйте узагальнену таблицю "Основні напрямки і пріоритети зовнішньої політики провідних держав світу у міжвоєнний період"
ДО УВАГИ учнів гр. №14! До підсумкового уроку з історії України ПОВТОРИТИ:
- До складу яких держав
входили українські землі напередодні Першої світової
війни?
- Які зміни проводив гетьман Павло Скоропадський у
сільському господарстві?
- Який зміст III Універсалу Центральної Ради?
- Чим закінчився період боротьби за збереження
української державності?
- Якою була Перша світова
війна для України і чому?
- 3 якою метою було створено
Директорію?
- Який зміст І Універсалу
Центральної Ради?
- В чому особливості
впровадження НЕПу в Україні?
- Які наслідки мала Перша
світова війна для України?
- Який зміст II Універсалу Центральної Ради?
- У якій сфері було досягнуто
найкращих успіхів за часів гетьманату
П.
Скоропадського? Назвіть деякі з них.
- Яку політику замінила НЕП?
- У складі якої армії було
створено Легіон УСС?
- Який зміст IV Універсалу Центральної Ради?
- Вкажіть політичні режими в
Україні у 1919 р.
- Між ким і про що було
укладено Варшавську угоду?
Термінологія: автономія, Директорія, лікнеп,
коренізація, самостійники,
універсал, план федералізації, автокефалія, усуси, двовладдя,
українізація, Генеральний Секретаріат, двовладдя,
автономісти, повстанські рухи, «червоний терор».
Коли були ці події?
-
бій під Крутами
-
проголошення IV Універсалу Центральної Ради
-
перший голодомор в Україні
-
період НЕПу
-
створення Центральної Ради
-
період боротьби за збереження української державності
-
Акт Злуки УНР і ЗУНР
-
вступ України до СРСР
-
створення ЗУНР
-
Ризький мирний договір
-
остаточне встановлення радянської влади в Україні
-
Буковинське віче
-
останнє засідання Центральної Ради
-
антигетьманське повстання
-
період «воєнного комунізму»
-
початок політики українізації
Хто ці історичні діячі? М. Грушевський, К. Левицький, М. Муравйов, Ф. Лизогуб,
М. Міхновський, В. Винниченко,
П. Врангель, О. Скрипник, Є. Петрушевич, С. Петлюра,
А. Денікін, Н. Махно, М.
Галущинський, П. Скоропадський, X. Раковський.
Що означають ці абревіатури? УНР, УГА, ЗУНР,
УСРР, УСДРП, УСС, У.Н.Р., УРСР, УЦР,
УАПЦ, ВКП (б), НЕП, РКП (б), ЗУНР.
Завдання до курсу "Громадянська освіта"
"ХМАРА СЛІВ"
Завдання: за даною «хмарою слів» визначити до якої навчальної теми вони відносяться
Завдання: скласти коротку розповідь про громадські
організації, використовуючи слова з «хмаринки»
Завдання: пояснити значення цих термінів
Завдання: скласти
з «хмари слів» визначення терміна і назвати його
https://wordart.com/bv3vltqfmqar/word-art%2013
Завдання: вибрати з «хмари слів» терміни, які означають вимоги для отримання виборчого права https://wordart.com/dxdq22jy3ebc/word-art%2015
Завдання: доповнити
речення, використовуючи необхідну термінологію з «хмари слів»
- Процес
взаємодії між людьми, у якому відбувається обмін діяльністю, інформацією,
досвідом, цінностями й навичками, результатами праці – це…
- Зіткнення протилежно спрямованих
цілей, інтересів, позицій, думок або поглядів опонентів – це…
- Усталена, стандартна, спрощена думка чи
уявлення про явище, особу або групи
людей – це…
- Несправедлива, хибна думка, яка
з’являється щодо будь-кого або чого-небудь заздалегідь, без ознайомлення, та
пов’язане з нею відповідне ставлення – це…
- Навмисне
обмеження або позбавлення прав певних категорій громадян за їхньою расовою чи
національною належністю, політичними або релігійними переконаннями, статтю тощо
– це…
- Нав’язливий
страх перед незнайомими особами; ненависть, нетерпимість до когось або чогось
чужого, незнайомого та незвичного – це…
- Моральна якість, що виявляється в повазі до
інтересів, почуттів, звичок інших людей; поблажливість, терпимість до
інших думок, поглядів, вірувань – це…
- Згода
з ким-небудь у чомусь, що досягається взаємними поступками; поступка заради
досягнення мети – це…
Завдання: вибрати з «хмари слів» терміни, що позначають міжнародні документи з
прав людини, і вказати їхню повну назву
https://wordart.com/x0z4lgrgqxt7/word-art%2018Завдання: вибрати з «хмари слів» терміни, що позначають переміщення людей і основні тенденції у сучасному світі та пояснити їхнє значення
https://wordart.com/bejauh51f956/word-art%2019
Завдання: розшифрувати
розміщені у «хмарі» абревіатури та вказати головне призначення цих міжнародних
організацій
Кросворд до теми "США у міжвоєнний період" https://drive.google.com/file/d/1bsIZewdz7ObMC6jNnb2Fl6jP5iC43eYc/view?usp=sharing
До уваги учнів груп І курсу!
Для закріплення теми "Стврення ЗУНР" перегляньте тематичний відеоролик "Коротка історія ЗУНР"
та презентацію:
Питання з історії України (1900-1939 рр.)
для повторення до підсумково-узагальнюючого уроку: https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDYXBiVTY3OTlYYmc/view?usp=sharing
До уваги учнів
гр. №18!
Розпочинаємо
роботу над інформаційним проектом "Принцеса Діана: життя і доля".
І
етап (20.01 - 04.02) - малі групи збирають матеріали з таких питань:
1) Сторінки біографії
2)
Громадська діяльність
3) Цікаві
факти з життя
4)
«Сама про себе»: добірка цитат
5) «Життя після смерті»: вшанування
пам’яті Діани
6) «Муза для творчості»: вірші, пісні, книги, фільми,
присвячені
принцесі
Діані.
До теми "Анексія та тимчасова окупація Криму РФ" (історія України, 11 кл.): прочитайте добірку
"Крим – не Росія, або 12 фактів про Крим
український":
-
Факт 1: У І-ІІ ст. до н.е. у Криму вперше з’являється
народність, яку грецькі історики називають «роксолани». Цей термін західні
історики до ХVІІІ
ст. використовували для позначення українців.
-
Факт 2: За часів правління князя Святослава
утворилося Тмутараканське князівство, що включало в себе частину Кримського
півострова.
-
Факт 3: Ще у Київських літописах головні на той час порти
Криму називалися українськими назвами, переінакшеними х грецької мови на
українську: Судак звався – «Сурож», Херсонес – «Корсунем», Керч – «Корчево»,
Євпаторія – «Козлов».
-
Факт 4: Українці складали переважну більшість
передових загонів росіського війська під час усіх російсько-турецьких воєн за
Крим. У 1735-1738 рр. діяло 50 тис. українців, не враховуючи ще морських
козаків.
-
Факт 5: Укріплення Криму
у складі Російської імперії та його розбудова відбувалося за планом
графа українського походження Олександра Безбородька.
-
Факт 6: Перші кораблі Чорноморського флоту
належали Дніпровській та Азовській флотиліям, які повністю складалися з
козаків. Увесь склад флоту –
4 великих кораблі і близько 200 малих
обслуговувались козаками. Отже, справжніми засновниками теперішнього
російського Чорноморського флоту є українці.
-
Факт 7: Напередодні Лютневої революції 1917 р. у
Севастополі діяв підпільний гурток офіцерів «Кобзар». Саме вони створили
пізніше Севастопольську українську громаду. На її перше засідання, що проходило
під синьо-жовтими прапорами та
портретами Т. Шевченка зібралося кілька тисяч
чоловік. Подібні гуртки були у Сімферополі та інших кримьких містах.
-
Факт 8: 12 жовтня 1917 р. на усіх кораблях
Чорноморського флоту у Севастополі було піднято синьо-жовті прапори. Зняття їх
вдалося добитися тільки за декілька днів заввдяки шаленому тиску з Петербургу.
При цьому деякі кораблі взагалі відмовилися зняти прапор.
-
Факт 9: У 1918 р. за приєднання Криму до України
виступили делегати з’їзду землевласників та хліборобів
півострова. А також про включення півострова до складу Української Народної
Республіки неодноразово зверталися кримські татари. Та на заваді цього
приєднання стали німецькі війська, що тоді контролювали Крим.
-
Факт 10: Ще в 20-ті роки ХХ ст. почалася повальна
русифікація українців Криму. Тоді більшовики закрили усі українські школи, що
фінансувалися коштами самих українців. Можливість навчання українською мовою
була повністю відрізана. При цьому школи інших народів Криму –
кримськотатарські, вірменські, болгарські, караїмські, єврейські продовжували
працювати.
-
Факт 11: У 1941 р. німецькі окупаційні війська
дали дозвіл на відкриття кількох українських шкіл. З поверненням Криму під
владу СРСР ці школи знову були закриті. Заново українські школи з’явилися
в Криму тільки після передачі його до
складу УРСР. Втім, у 60-х рр. українська мова як
основна використовувалася лише у 3-х школах-інтернатах півострова.
-
Факт 12: У грудні 1991 р. під час референдуму про
незалежність 54% жителів півострова проголосували за входження Криму до складу
України. У Севастополі таких виявилося 57%.
Кросворд з правознавства до теми "Конституційне право"
По горизонталі:
1. Основний Закон держави.
2.Група правових норм в межах галузі права, які регулюють якісь однорідні відносини.
3. Глава держави.
4. Місяць, коли прийнято Конституцію незалежної України.
5. Вступна частина Конституції.
По вертикалі:
1. Автор першої української конституції.
2. Незалежність держави.
3. Українська конституція за формою державного устрою.
4. Найменша складова частина Конституції.
5. Одна з 15 складових частин Конституції.
6. Україна за формою правління.
І курс, ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Завдання: опрацюйте узагальнену таблицю "Основні напрямки і пріоритети зовнішньої політики провідних держав світу у міжвоєнний період"
ДО УВАГИ учнів гр. №14! До підсумкового уроку з історії України ПОВТОРИТИ:
Гр. №14, №18 - до к/р з всесвітньої історії (т.4-6) повторити:
1) термінологію: "мюнхенська змова", режим "санації", Відовданська конституція, меморандум Танакі, кампанія громадянської непокори, "три народних принципи", індустріалізація, колективізація, стахановський рух, "рух 4 травня", "судетська проблема", каудільйо, регенство, автономія, військові перевороти, громадянська війна, латифундії, двовладдя, мілітаризація економіки, "Залізна гвардія", самодержавство;
2) прізвища історичних діячів міжвоєнного періоду Росії, СРСР, країн Центральної та Східної Європи, Японії, Китаю, Індії, країн Латинської Америки;
3) ключові особливості політичного та економічного розвитку вказаних країн та регіонів у 1920-30-х рр.
ДО УВАГИ ГРУП ГРУП №15,16,19: завдання атестаційної контрольної роботи з історії України будуть по періоду 1953-1991рр. та періоду незалежності. Структура завдань: 2 питання на розгорнуту відповідь (одне з них - з історії нашого краю), завдання на встановлення відповідності, розмістити історичні події в хронологічній послідовності, завдання по карті і тести. ПОВТОРИТИ:
https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDT1RSNGRIRHQ2eDg/view?usp=sharing
І курс:повторити до підсумкового уроку з ІІІ розділу з ПРАВОЗНАВСТВА "Основи публічного права України"https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDUHVPS3dJNGVfaTA/view?usp=sharing
ІІ курс: підсумкове повторення з всесвітньої історії
ІІІ курс: до підсумкових уроків з історії України -
1) повторення періоду 1900-1939 рр.
https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDYXBiVTY3OTlYYmc/view?usp=sharing
2) повторення тем 7-10: Західноукраїнські землі у 1920-30-х рр., Україна в роки Другої світової війни, Повоєнна відбудова.
https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDb0o0OVV5Ukw5VE0/view?usp=sharing
3) повторення тем 11-14: 1953-1991 рр. та період незалежності
ІІІ курс: повторити до підсумково-узагальнюючого уроку з теми "Україна в умовах незалежності":
- термінологію: опозиція, мажоритарно-пропорційна виборча
система, соціальна диференціація, економічна інтеграція, позаблоковий характер зовнішньої
політики, релігійні конфесії, конституційний процес, змішана виборча система, інфляція, інвестиційний клімат, депопуляція, політизація релігійного життя, мажоритарна виборча система, гілки державної влади, тіньова економіка, поліетнічна держава, багатовекторність зовнішньої політики, Болонський процес -державотворчі процеси, пропорційна виборча система, корупція, трудова міграція, національні меншини, місіонерство;
- дати ключових подій: Акт проголошення
незалежності України, Конституція
України, "Основні напрями зовнішньої політики України", введення гривні, позбавлення ядерної зброї, створення Збройних Сил України, політ у космос
першого українського космонавта, «Помаранчева
революція», Революція гідності, приєднання України до Болонського процесу, вступ України до Ради Європи, до СОТ; відновлення діяльності КПУ та її заборона.;
- характеристику та аналіз питань:
- Державотворчі процеси в Україні.
- Зовнішня політика незалежної України
- Релігійне життя в
незалежній Україні.
- Головні
екологічні проблеми в незалежній Україні;
- політичні діячі, діячі культури, видатні спортсмени.
Учням груп ІІ курсу до узагальнюючого уроку з всесвітньої історії з тем "СРСР (1945-1991 рр.). Нові незалежні держави", "Країни Центральної та Східної Європи (1945 р. - поч. ХХІ ст.) ПОВТОРИТИ:
1) ключові питання:
- Основні етапи післявоєнного розвитку країн, їх загальну характеристику; причини розпаду СРСР, хід та наслідки спроби державного перевороту, особливості розвитку пострадянських республік, створення СНД, процес встановлення комуністичних режимів у країнах Центральної та Східної Європи, ознаки формування в них тоталітаризму, форми демократичних революцій, економічні та політичні зміни, які відбулися після революцій 1989-1991 рр., участь цих країн у євроатлантичній інтеграції.
2) висновки з проблемних питань:
- Чому, на вашу думку, зусилля ініціатора "перебудови" М. Горбачова зберегти СРСР від розвалу завершилися безуспішно?
- Яке значення для світового співтовариства мали розпад СРСР та демократичні революції у Східній Європі?
- Чим, на ваш погляд, зумовлені успіхи держав Прибалтики та країн Центральної та Східної Європи в інтеграційних процесах?
3) робота з історичною картою та атласами: кордони нових держав, що виникли після розпаду СРСР, території країн соціалістичного табору, зміни на політичній карті світу після демократичних революцій у Східній Європі.
4) нова термінологія: хрущовська "відлига", десталінізація, реабілітація, карибська криза, "тихій переворот", "цариця полів", "застій", "золота п'ятирічка", дисиденти, "перебудова", прискорення, гласність, демократизація, референдум, "новоогарьовський процес", "парад суверенітетів", путч, ДКНС, СНД, соціалістичний табір, тоталітаризм, культ особи, РЕВ, ОВД, "празька весна", "круглий стіл", "Солідарність", "оксамитова революція", міжетнічні сутички, громадянська війна.
5) історичні персоналії: Й. Сталін, М. Хрущов, Л. Брежнєв, О. Косигін, Ю. Андропов, К. Черненко, М. Горбачов, Б. Єльцин, В. Путін, Б. Берут, Е. Герек, К. Готвальд, А. Дубчек, Г. Гусак, М. Ракоші, І. Надь, Я. Кадар, Й. Броз-Тіто, Г. Георгіу-Деж, Н. Чаушеску, В. Гавел, Л. Валенса
6) хронологію подій: етапи відбудови, "відлиги", "застою", "перебудови", смерть Сталіна, ІVп'ятирічка, VІІІ ("золота") п'ятирічка, ХХ з'їзд КПРС, перший політ людини в космос, усунення М. Хрущова від влади, участь радянських військ у війні в Афганістані, путч в СРСР, розпад СРСР, створення СНД, "празька весна", демократичні революції в країнах Центральної та Східної Європи, створення РЕВ та ОВД.
Увага! Перевірити свій рівень знань з історії України та всесвітньої історії ви можете за допомогою on-line тестування (див.тут: http://93.178.252.244:8080/index.jsp), обравши тренувальні вправи по розділах (періодах) навчальної програми, які тривають по 20 хвилин, або підсумкове тестування, яке триває 60 хвилин. Виконайте завдання, відправте на перевірку і одразу отримаєте свій результат! Бажаю успіхів!
On-line тести:
ІІ курс
До узагальнюючого уроку з всесвітньої історії з тем "США і Канада у 1945 р. - на поч. ХХІ ст.", "Країни Західної Європи у 1945 р. - на поч. ХХІ ст." ПОВТОРИТИ:
1) ключові питання:
- План Маршалла;
- Відносини України з Західними державами;
- Процес європейської інтеграції.
2) нову термінологію: "уотергейтський скандал", "економічне диво", голлізм, "чорні бунти", тетчеризм, "голосування ногами", "проблема Квебеку", Бізонія, "permesso", Британська Співдружність, ІV і V Республіки, "рейганоміка", мафія, "повітряний міст", "Шенгенська зона", "червоні бригади", "Ольстерська проблема", "нова східна політика", єврозона, економічна інтеграція, план Маршалла, Тризонія, "холодна війна", діаспора, Карибська криза, корупція.
3) хто ці історичні діячі? Б. Клінтон, М. Тетчер, Р. Шуман, Р. Проді, Мартін Лютер Кінг, А. Меркель, Р. Ніксон, Г. Браун, Ш. де Голль, Е. Хоннекер, Д. Кеннеді, В. Брандт, П.-Е. Трюдо, С. Берлусконі, Р. Рейган, Ж. Ширак, Т. Блер, Ф. Олланд, Б. Обама, Д. Камерон.
4) коли відбулися ці події? Маастрихтський договір про створення ЄС, вбивство Д. Кеннеді, спорудження Берлінського муру, початок V Республіки у Франції, створення ОВД, перемога на виборах М. Тетчер, закріплення суверенного статусу Канади, об'єднання Німеччини, створення ООН, проголошення республіки в Італії, утворення блоку НАТО, створення двох німецьких держав, план Маршалла, теракт в США, створення ОВД.
І курс
До підсумково-узагальнюючого уроку з історії України з теми 3.
"Українська державність у 1917-1921 рр."Історія України 1917-1921 рр. в особах" (розгадайте кросворд)
По горизонталі:
1. Генерал, що очолив залишки білогвардійських військ у Криму.
2. Сотник УСС, керівник штабу з підготовки національного повстання у Львові.
3. Видатний український історик, голова Центральної Ради.
4. Голова Раднаркому УСРР.
5. Голова делегації УНР на переговорах у Брест-Литовську.
6. Український письменник і політичний діяч, голова Генерального Секретаріату.
7. Керівник селянського повстанського руху, анархіст.
По вертикалі:
1. Командувач більшовицьких військ, що наступали на УНР у грудні 1918 р.
2. Один з керівників Директорії.
3. Гетьман Української Держави.
4. Президент ЗУНР.
5. Голова гетьманського уряду.
6. Білогвардійський генерал, що встановив окупаційний режим в українських землях.
До уваги учнів груп І курсу:Завдання на повторення до узагальнюючого уроку з всесвітньої історії
з теми "Провідні держави світу у 1920-30-х рр.":
1) хронологічний матеріал:
- періодизація світового розвитку у міжвоєнний період
- етапи розвитку США у 1920-30-х рр.
- президентство Ф. Рузвельта
- створення лейбористської партії
- надання Ірландії статусу домініону
- революція у Німеччині
- створення фашистської партії в Італії та нацистської у Німеччині, їх прихід до влади
- спроби фашистського перевороту в Німеччині, Франції
- формування уряду Народного фронту у Франції
-"похід на Рим"
- громадянська війна в Іспанії.
2) нова термінологія:"проспериті", "Велика депресія", "новий курс", лейбористи, консерватори, Британська співдружність, "Вогняні хрести", Народний фронт, нацисти, "пивний путч", "Майн кампф", антисемітизм, гітлер-югенд, фюрер, фашисти, дуче, "похід на Рим","чорносорочечники"
громадянська війна, каудільйо, інтербригади, тоталітаризм.
3) історичні особи: В. Гардінг, Г. Гувер, К. Кулідж, Ф. Рузвельт, Д. Ллойд-Джордж,
Р. Макдональд, Н. Чемберлен, Ж. Клемансо, Е. Даладьє, М. Торез, Л. Блюм, Вільгельм ІІ, П. фон Гінденбург, Г.Гіммлер, А. Гітлер, Віктор Еммануїл, Б. Муссоліні, Прімо де Рівера, Ф. Франко, Д. Ібаррурі.
4) детальна характеристика:
- Новий курс" Ф. Рузвельта"
- Суть тоталітаризму
- Внутрішня політика нацистів
- Формування та діяльність Народного фронту у Франції
Немає коментарів:
Дописати коментар