Методична робота

 

Диспут  "Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогів до інноваційної діяльності" (з елементами тренінгу) https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDamJ5REFTdTBSYWM/view?usp=sharing

Презентація "Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогів до інноваційної діяльності" https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDNkp0TXlCaHpzYWs/view?usp=sharing

Короткий термінологічний словник 

           з інноваційних педагогічних технологій
Авторитарне (лат. autoritas — влада, вплив) виховання — педагогічна концепція, яка передбачає підкорення вихованця волі вихователя. Придушуючи ініціативу і самостійність, А. в. перешкоджає розвитку індивідуальності дитячої особистості, призводить до її нівелювання, виникнення конфронтації між педагогом і дітьми.
Авторська школа — експериментальний навчально-виховний заклад, діяльність якого базується на розробленій автором чи авторським колективом педагогічній концепції. Термін запроваджено наприкінці 80-х років XX ст., однак у світовій педагогіці авторськими за суттю були навчальні заклади Й.-Г. Песталоцці, Ф. Фребеля, школи М. Монтессорі, Р. Штейнера, А. Макаренка, В. Сухомлинського та ін.
Авторські навчальні програми — складова частина програмно-методичного забезпечення освітнього процесу навчально-виховного закладу (школи, дитячого садка тощо). Для них характерні оригінальні концепції та зміст. Запровадженню А. н. п. передує експертиза, апробація, сертифікація тощо.
Авторські освітні технології — розроблені педагогами-практиками технології, в яких у різних варіантах поєднано адекватні змісту і цілям різнорівневого і різнопрофільного навчання структурно-логічні, інтеграційні, ігрові, комп'ютерні, діалогові, тренінгові технології.

Див далі тут:
http://infosvit.if.ua/terminolohichnyj-slovnyk-innovatsijnyh-pedahohichnyh-tehnolohij/


Збірник "Матеріали місячника методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін" (2016 р.) 

https://drive.google.com/open?id=0B-SyJ5wxciJ4TEZsLUxkeUNVUzA

 

15 вересня 2016 року у ВПХУ №5 м. Чернівці відбулось засідання обласного методобєднання викладачів історії та суспільних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів міста та області. Виступила з інформацією про досвід  модернізації форм та методів викладання історії у ПТНЗ.

 

З досвіду роботи різних років  у складі методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін

 

"Круглий стіл"  викладачів методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін. Тема: "Інтегрований урок: вимоги, проблеми, шляхи вдосконалення"  

https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDS1E0enpEOUh5UzA/view?usp=sharing

 

Засідання м/о в рамках участі у конкурсі на краще м/о ПТНЗ м. Чернівці та області (друге місце):

 1) https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDaWNxbEotNHBlUEU/view?usp=sharing  

 2) https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDbWNwTWJWZlg0Z1U/view?usp=sharing

 

 "МЕТОДИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ" 

https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDQXdjN2tGNmdTc2M/view?usp=sharing

 

"КРУГЛИЙ СТІЛ". Тема:"Інтерактивне навчання та особливості його впровадження в ПТНЗ" 

https://drive.google.com/file/d/0B8by7IvpRsgDQ3poelRXNGViYjA/view?usp=sharing

   

 

Немає коментарів:

Дописати коментар