ДО УВАГИ УЧНІВ!!!
У зв'язку з продовженням карантину публікую завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу
У зв'язку з продовженням карантину публікую завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу
на період 23.03-03.04. 2020 р.:
Гр.11, 13, 17 (ІІІ курс)
- програмний матеріал
завершено.
1) Працювати над завданнями з підготовки до ЗНО (за посиланнями на Інтернет-ресурси у вкладці ЗНО);
2)
виконати завдання №1--30 ЗНО за 2019 р. https://zno.osvita.ua/ukraine-history/353/
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ:
І курс
Гр.10: §25, 26: виписати
висновки та відповіді на запитання і завдання в кінці §25 (завд.
1-5, ст. 155), в кінці §26 (завд.1-5, ст. 164)
Гр.15, 16: §23, виписати складові
радянської модернізації (ст.135), джерела та труднощі індустріалізації
(ст.137-138), виписати нові терміни, заповнити таблицю "Позитивні і
негативні наслідки індустріалізації" (завд.6 - ст.141);
§24: виписати причини голодомору (ст.147), нову термінологію та висновки (ст.149).
ІІ курс
Гр.12: §7 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), виписати основні соціально-економічні зміні в період "відиги" та їх наслідки.
Практичне заняття з питання "Входження Криму до складу УРСР: міфи та реальність": переглянути відеофільм "Український Крим: згадати все" (частини І і ІІ)
Гр.12: §7 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), виписати основні соціально-економічні зміні в період "відиги" та їх наслідки.
Практичне заняття з питання "Входження Криму до складу УРСР: міфи та реальність": переглянути відеофільм "Український Крим: згадати все" (частини І і ІІ)
§8 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), проаналізувати історичні умови розвитку культури в період "відлиги", виписати реформи в освіті, здобутки української науки, вивчити зміст та представників "шістдесятництва".
Гр.14: 18 §9 (Електронний
підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), виписати основні
поняття та терміни по дисидентству, причини та джерела формування
дисидентського руху (ст.74), назви та керівників дисидентських організацій;
проаналізувати висновки (ст.75)
§8 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), проаналізувати історичні умови розвитку культури в період "відлиги", виписати реформи в освіті, здобутки української науки, вивчити зміст та представників "шістдесятництва".
УВАГА!!!: Перегляньте презентацію,
яка допоможе вам систематизувати знання з основних питань розвитку України в
період хрущовської "відлиги" (десталінізації) https://drive.google.com/file/d/17buS5iSxnIfAhCC5X0qtpKVrVs5WvZoe/view?usp=sharing
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
І курс:
Гр.10,15: підготувати повідомлення "Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких концтаборах".
УВАГА!!! Подивіться
відеоролик "Страшні спогади остарбайтерів про перебування в
Німеччині"
§ 40, 41: аналіз
завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2 (ст. 226)
- заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у 1944
р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в
Європі; законспектувати п.4 (§ 41 - ст.231-233) - про результати й наслідки
Другої світової війни.
Гр.16: § 40, 41: аналіз
завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2 (ст.
226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у
1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в
Європі; законспектувати п.4 (§ 41 - ст.231-233) - про результати й наслідки
Другої світової війни.
§ 42: виписати структуру
ООН (ст. 235) та перелік мирних дооворів з колишніми союзниками Німеччини
(ст.237-238)
УВАГА!!! Подивіться презентацію
про ООН (історію створення, мету діяльності та структуру ООН)
https://docs.google.com/presentation/d/1IIFsKUCXM4M2MemXa8YsixANEUdUf4ztBkHfsBL3Bvc/edit?usp=sharing
та презентацію
"Нюрнберзький та Токійський міжнародні трибунали над військовими
злочинцями. Суд пам'яті"
ІІ курс:
Гр.12: §20; написати стислі відповіді на пит. 16-20 (ст.195); звернути увагу на проблему міжнародного тероризму, як одну з головних глобальних проблем в сучасному світ (навести приклади наймасштабніших терактів).
УВАГА!!! Відеоролик допоможе вам з'ясувати можливі шляхи боротьби з тероризмом:
§21 (п.2): ознайомитися з основними здобутками науки і техніки в ІІ пол. ХХ - перші десятиліття ХХІ ст., виписати, до яких змін в житті людей вони призвели (табл. на ст. 204); виконати завд.13 (ст. 205) - скласти узагальнюючу таблицю про розвиток науки і техніки - по галузях.
УВАГА!!! Подивіться цікавий відеоролик "Новітні винаходи 2019 р."
§21 (п.1): виписати значення понять "постіндустріальне (інформаційне) суспільство", "глобалізація" та перелік основних змін у соціальній структурі суспільства, які відбулися впродовж періоду після Другої світової війни і до сучасності - скористайтеся опорним конспектом:
Гр.12: §20; написати стислі відповіді на пит. 16-20 (ст.195); звернути увагу на проблему міжнародного тероризму, як одну з головних глобальних проблем в сучасному світ (навести приклади наймасштабніших терактів).
УВАГА!!! Відеоролик допоможе вам з'ясувати можливі шляхи боротьби з тероризмом:
§21 (п.2): ознайомитися з основними здобутками науки і техніки в ІІ пол. ХХ - перші десятиліття ХХІ ст., виписати, до яких змін в житті людей вони призвели (табл. на ст. 204); виконати завд.13 (ст. 205) - скласти узагальнюючу таблицю про розвиток науки і техніки - по галузях.
УВАГА!!! Подивіться цікавий відеоролик "Новітні винаходи 2019 р."
§21 (п.1): виписати значення понять "постіндустріальне (інформаційне) суспільство", "глобалізація" та перелік основних змін у соціальній структурі суспільства, які відбулися впродовж періоду після Другої світової війни і до сучасності - скористайтеся опорним конспектом:
Гр.14: §18: виписати
висновки (ст.169) та прізвища політичних діячів країн Латинської
Америки
Практичне заняття:
підготувати повідомлення про одну з Нових індустріальних країн -
"азійських тигрів"
УВАГА!!! Подивіться
презентацію "Азійські тигри" - нові індустріальні країни" https://drive.google.com/file/d/1CJV9Q_tDYn8NOgTqVKrWFUwc4WoH0R0r/view?usp=sharing
та відповідний
відеоролик у вкладці блогу "Відеотека"
Гр.18: §15, дати відповіді на запитаня і завданя №1-7 (ст.137)
§16, проаналізувати суть
близькосхідної проблеми.
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
І курс:
Гр.10,15,16:
§20: виписати принципи
демократії (ст.98) та цінності демократії (ст.99)
УВАГА!!! Перегляньте презентацію
"Демократія. Цінності демократії"
https://drive.google.com/file/d/1e1UEnhtEK5g7qEGS7683Z8mh2jEAMWXx/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1e1UEnhtEK5g7qEGS7683Z8mh2jEAMWXx/view?usp=sharing
§21: виписати нову
термінологію, види та принципи виборчого права
Гр.12: §46: виписати причини і наслідки корупції та перелік державних органів боротьби проти корупції (ст.209-210)
УВАГА!!! Скористайтеся опорним конспектом:
Виконати на окремому аркуші один з варіантів підсумкової контрольноїї роботи з розділу VІ. Варіанти завдань див. тут:
§47; виписати нову термінологію, ознаки сучасної глобалізації (ст.214) та основні відомості про ЄС (ст.216)
УВАГА!!! Перегляньте презентацію «Інтеграція й глобалізація»
https://drive.google.com/file/d/1-ixa89dv3c1rtyEaIA7FwpDTNM7FXM7v/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1-ixa89dv3c1rtyEaIA7FwpDTNM7FXM7v/view?usp=sharing
та відеоролики: «Глобалізація»
«Інтеграційні процеси в Європі»
https://www.youtube.com/watch?v=wZYShdO_Sxg
Гр.14,18: §46: виписати причини і
наслідки корупції та перелік державних органів боротьби проти корупції
(ст.209-210)
Повторіть увесь розділ
6 (§37-46) з питань економічного життя до підсумкового тестування.
Немає коментарів:
Дописати коментар