понеділок, 23 березня 2020 р.


ДО УВАГИ УЧНІВ!!!
               У зв'язку з продовженням карантину публікую завдання                              для самостійного опрацювання навчального матеріалу
на період 23.03-03.04. 2020 р.:


Гр.11, 13, 17 (ІІІ курс) -  програмний матеріал завершено. 

1) Працювати над завданнями з підготовки до ЗНО (за посиланнями на Інтернет-ресурси у вкладці ЗНО); 
2) виконати завдання  №1--30 ЗНО за 2019 р. https://zno.osvita.ua/ukraine-history/353/

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ:

І курс

Гр.10: §25, 26: виписати висновки та  відповіді на запитання і завдання в кінці §25 (завд. 1-5, ст. 155),  в кінці §26 (завд.1-5, ст. 164)  

Гр.15, 16: §23, виписати складові радянської модернізації (ст.135), джерела та труднощі індустріалізації (ст.137-138), виписати нові терміни, заповнити таблицю "Позитивні і негативні наслідки індустріалізації"(завд.6 - ст.141); 
   

§24:  виписати причини голодомору (ст.147), нову термінологію та висновки (ст.149). 

ІІ курс

Гр.12: §7 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), виписати основні соціально-економічні зміні в період "відиги" та їх наслідки.
Практичне заняття з питання "Входження Криму до складу УРСР: міфи та реальність": переглянути відеофільм "Український Крим: згадати все" (частини І і ІІ)




§8 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), проаналізувати історичні умови розвитку культури в період "відлиги", виписати реформи в освіті, здобутки української науки, вивчити зміст та представників "шістдесятництва".

Гр.14: 18  §9 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), виписати основні поняття та терміни по дисидентству, причини та джерела формування дисидентського руху (ст.74), назви та керівників дисидентських організацій; проаналізувати висновки (ст.75)

§8 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), проаналізувати історичні умови розвитку культури в період "відлиги", виписати реформи в освіті, здобутки української науки, вивчити зміст та представників "шістдесятництва".

УВАГА!!!Перегляньте презентацію, яка допоможе вам систематизувати знання з основних питань розвитку України в період хрущовської "відлиги" (десталінізації)   https://drive.google.com/file/d/17buS5iSxnIfAhCC5X0qtpKVrVs5WvZoe/view?usp=sharing


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

І курс:

Гр.10,15: підготувати повідомлення  "Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких концтаборах".

УВАГА!!! Подивіться відеоролик  "Страшні спогади остарбайтерів про  перебування в Німеччині"

 § 40, 41: аналіз завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2  (ст. 226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у 1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в Європі; законспектувати п.4 (§ 41 - ст.231-233) - про результати й наслідки Другої світової війни.

 Гр.16:  § 40, 41: аналіз завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2  (ст. 226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у 1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в Європі; законспектувати п.4 (§ 41 - ст.231-233) - про результати й наслідки Другої світової війни.

§ 42: виписати структуру ООН (ст. 235) та перелік мирних дооворів з колишніми союзниками Німеччини (ст.237-238)

УВАГА!!! Подивіться презентацію про ООН (історію створення, мету діяльності  та структуру ООН) 

та презентацію "Нюрнберзький та Токійський міжнародні трибунали над військовими злочинцями. Суд пам'яті"

ІІ курс: 

Гр.12:  §20; написати стислі відповіді на пит. 16-20 (ст.195); звернути увагу на проблему міжнародного тероризму, як одну з головних глобальних проблем в сучасному світ (навести приклади наймасштабніших терактів).
УВАГА!!! Відеоролик допоможе вам з'ясувати можливі шляхи боротьби      з тероризмом:

§21 (п.2): ознайомитися з основними здобутками науки і техніки в ІІ пол. ХХ - перші десятиліття ХХІ ст., виписати, до яких змін  в житті людей вони призвели (табл. на ст. 204); виконати завд.13 (ст. 205) - скласти узагальнюючу таблицю про розвиток науки і техніки - по галузях.
УВАГА!!! Подивіться цікавий відеоролик "Новітні винаходи 2019 р."

§21 (п.1): виписати значення понять "постіндустріальне (інформаційне) суспільство", "глобалізація" та перелік основних змін у соціальній структурі суспільства, які відбулися впродовж періоду після Другої світової війни і до сучасності - скористайтеся опорним конспектом:

Гр.14: §18: виписати висновки  (ст.169) та прізвища політичних діячів країн Латинської Америки  
Практичне заняття: підготувати повідомлення про одну з Нових індустріальних країн - "азійських тигрів"

УВАГА!!! Подивіться презентацію "Азійські тигри" - нові індустріальні країни" https://drive.google.com/file/d/1CJV9Q_tDYn8NOgTqVKrWFUwc4WoH0R0r/view?usp=sharing
та відповідний відеоролик у вкладці блогу "Відеотека"

Гр.18: §15, дати відповіді на запитаня і завданя №1-7 (ст.137)
§16, проаналізувати суть близькосхідної проблеми.

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

І курс:

Гр.10,15,16:  
§20: виписати принципи демократії (ст.98) та цінності демократії (ст.99)

УВАГА!!! Перегляньте презентацію "Демократія. Цінності демократії"
https://drive.google.com/file/d/1e1UEnhtEK5g7qEGS7683Z8mh2jEAMWXx/view?usp=sharing

§21: виписати нову термінологію, види та принципи виборчого права

 ІІ курс:

Гр.12: §46: виписати причини і наслідки корупції та перелік державних органів боротьби проти корупції (ст.209-210)  
УВАГА!!! Скористайтеся опорним конспектом:



Виконати на окремому аркуші один з варіантів підсумкової контрольноїї роботи з розділу VІ.  Варіанти завдань див. тут:

§47; виписати нову термінологію, ознаки сучасної глобалізації (ст.214) та основні відомості про ЄС (ст.216)

УВАГА!!! Перегляньте презентацію «Інтеграція й глобалізація»
https://drive.google.com/file/d/1-ixa89dv3c1rtyEaIA7FwpDTNM7FXM7v/view?usp=sharing

та відеоролики: «Глобалізація» 
«Інтеграційні процеси в Європі»
https://www.youtube.com/watch?v=wZYShdO_Sxg

Гр.14,18: §46: виписати причини і наслідки корупції та перелік державних органів боротьби проти корупції (ст.209-210)  
УВАГА!!! Скористайтеся опорним конспектом:

Повторіть увесь розділ 6  (§37-46) з питань економічного життя до підсумкового тестування.



Немає коментарів:

Дописати коментар