понеділок, 10 січня 2022 р.

 Разом з ученицею гр.18 Бережних Марією отримали подяки за участь у Міжнародному літературному конкусі "Україна в барвах слова", в якому пропонувалася різна тематика поетичних і прозових творів: Незалежній Україні – 30, історія України, краса рідного краю, земля моїх батьків, традиції та культура рідного народу чи вільна тема. Я не філолог, але люблю поезію, тому спрямувала Марію поєднати історію і поетичну творчість. Вона написала вірш "Я дякую тобі, моя країно!" - можливо, не зовсім досконалий, але дуже щирий і головне - самостійно! Я дякую Марії, а також організаторам конкурсу, які дають можливість усім бажаючим спробувати свої творчі сили, отримати перший досвід змагання на такому високому рівні.

Бережних Марія
Я дякую тобі, моя країно!
Україна - земля любові й вірності моєї,
Лісів, степів простори, краса Карпатських гір.
Ти не була ніколи власністю чиєюсь,
Тут дух свободи витає з давніх пір!
Ти шлях пройшла нелегкий, Україно,
Тебе не раз вбивали й мучили кати,
Але у всі часи в народу був порив єдиний –
Здолати ворогів і досягти мети!
Україно, ти як дівчина з довгим волоссям,
У віночку із маків та у вишиванці народній.
Люди для тебе щасливої долі так просять
І захищають тебе з давнини й до сьогодні!
В горі – єдині, а в радості щирій
Дякує Богові весь наш народ
За мрію ясну жити в злагоді й мирі
Посеред наших рідних щедрот.
І я дякую щиро тобі, Україно,
За все навкруги, що Вітчизною зветься,
Для мене ти – найкраща й єдина,
Допоки у грудях моїх серце б’ється!



Немає коментарів:

Дописати коментар