ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання
з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
на період 18-22.05.2020 р.
І курс
Гр.10:
Виконати на окремому аркуші один з 5-ти варіантів
підсумкової контрольної роботи:
https://drive.google.com/drive/folders/1Wl_umSRSqnBCMadD9_-Sp-6mNDZHWQ3L?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/1Wl_umSRSqnBCMadD9_-Sp-6mNDZHWQ3L?usp=sharing
Гр.15, 16:
§28; виписати періоди розвитку Буковини під владою Румунії
(с. 175-176), складові політики румунізації краю, перелік українських
політичних партій на Буковині. Зверніть увагу на економічне становище
Буковини у
румунський період.
УВАГА!!! Перегляньте матеріали, які
допоможуть вам краще зрозуміти тему:
https://drive.google.com/drive/folders/1khNLg53P13J-DqqvBtTgzSZX4m7UbDix?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/1khNLg53P13J-DqqvBtTgzSZX4m7UbDix?usp=sharing
УВАГА! До уроків про західноукраїнські землі у 1920-30-х рр.
подивіться короткий відеофільм з циклу «Невідома Україна» - серія «Бранці
Центральної Європи»
https://www.youtube.com/watch?v=NBoEWu1IGxo&t=339sГр.12
§13 (Електронний підручник Гісем О.,
Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.): опрацювати схему (ст.100) – з’ясувати
особливості опозиційного руху в Україні на новому етапі, виписати основні течії
дисидентського руху та методи боротьби дисидентів. Запам’ятати
хронологічні рамки трьох хвиль арештів дисидентів. Ознайомитися з іншими методами боротьби
влади з дисидентами, звернути увагу на суть «каральної медицини». Зверніть
увагу на діяльність Української Гельсінської Групи.
УВАГА! Перегляньте презентації,
які допоможуть вам систематизувати навчальний матеріал цієї теми:
Подивіться серію «Від дисидентсва до незалежності» з навчально-пізнавального
відеоціклу «НЕВІДОМА УКРАЇНА»:
Гр.14
§12 (Електронний
підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.): скласти тезовий
конспект за завд. 2-4 (ст.99), порівняти рівень та умови життя простого народу
і партійно-державної номенклатури.
УВАГА! Вам на допомогу - опорний конспект теми:
УВАГА! Вам на допомогу - опорний конспект теми:
Гр.18
§11 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н.
Історія України, 11 кл.): з’ясувати суть «косигінської» реформи,
чому VІІІ п’ятирічку назвали “золотою», виписати показники кризових явищ в
економіці УРСР.
УВАГА! Суть економічного розвитку України в період «застою»
допоможе зрозуміти відеоролик:
Немає коментарів:
Дописати коментар