понеділок, 6 квітня 2020 р.


ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання з   ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
на період продовженого карантину 06.04-24.04.2020 р.
(завдання пронумеровано на кожен тиждень: 1), 2) 3)

І курс

Гр.10: 
1) Виконати на окремому аркуші один з варіантів контрольної роботи              з розділу 4:
https://drive.google.com/file/d/1Au6xjnZAJ_hJgHOJiOgLvWlW9U-luiLj/view?usp=sharing

2) §27: виписати значення нової термінології та таблицю (І половина) з опорного конспекту про становище українських земель під владою Польщі у 1920-30-хх рр. ХХ ст.

3) §29: у зошитах продовжити таблицю (ІІ половина) – про становище Закарпаття у складі Чехословаччини
https://drive.google.com/file/d/1iMOBsTnMUDYeQKz-Hd0NaWczJJB2QSxn/view?usp=sharing
За допомогою презентації простежити історію проголошення Карпатської України:

УВАГА! До уроків про українські землі під владою Польщі та Чехословаччини подивіться короткий відеофільм з циклу «Невідома Україна» - серія «Бранці Центральної Європи» https://www.youtube.com/watch?v=NBoEWu1IGxo&t=339s


Гр.15, 16: 
1) §25, 26: виписати висновки та  відповіді на запитання і завдання                                                          
    в кінці §25 (завд. 1-5, ст. 155),  в кінці §26 (завд.1-5, ст. 164)  

2) Виконати на окремому аркуші один з варіантів контрольної роботи                   з розділу 4:
https://drive.google.com/file/d/1Au6xjnZAJ_hJgHOJiOgLvWlW9U-luiLj/view?usp=sharing

3) §27: виписати значення нової термінології та таблицю з опорного конспекту про становище українських земель під владою Польщі у 1920-30-хх рр. ХХ ст.
 https://drive.google.com/file/d/1iMOBsTnMUDYeQKz-Hd0NaWczJJB2QSxn/view?usp=sharing

УВАГА! До уроку про українські землі під владою Польщі подивіться відповідний уривок відеофільму з циклу «Невідома Україна» - серія «Бранці Центральної Європи» https://www.youtube.com/watch?v=NBoEWu1IGxo&t=339s

ІІ курс

Гр.12
1) §8 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), проаналізувати історичні умови розвитку культури в період "відлиги", виписати реформи в освіті, здобутки української науки, вивчити зміст та представників "шістдесятництва".

2) §9 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), виписати основні поняття та терміни по дисидентству, причини та джерела формування дисидентського руху (ст.74), назви та керівників дисидентських організацій; проаналізувати висновки (ст.75)

УВАГА!!!Перегляньте презентацію, яка допоможе вам систематизувати знання з основних питань розвитку України в період хрущовської "відлиги" (десталінізації)  
https://drive.google.com/file/d/17buS5iSxnIfAhCC5X0qtpKVrVs5WvZoe/view?usp=sharing

3) Виконати на окремому аркуші один з варіантів контрольної роботи         з розділу «Україна  в умовах десталінізації»:
https://drive.google.com/file/d/1zJ2pbGqeEflDDC9aurI8qwAknBpNwxeh/view?usp=sharing

Гр.14: 18  

1) Виконати на окремому аркуші один з варіантів контрольної роботи         з розділу «Україна  в умовах десталінізації»:
https://drive.google.com/file/d/1zJ2pbGqeEflDDC9aurI8qwAknBpNwxeh/view?usp=sharing

2) §10 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.), виписати  значення нових термінів, таблицю «Системна криза радянської моделі суспільного розвитку» (ст.80-81); проаналізувати зміст останньої радянської конституції України 1978 р. (пункт3, зверніть увагу на декларативний характер багатьох положень); порівняти діяльність Перших секретарів ЦК КПУ цього періоду П. Шелеста та В. Щербицького.

УВАГА! Перегляньте відеопрезентацію «Суспільно-політичні зміни в УРСР. Конституція УРСР 1978 р.»
https://www.youtube.com/watch?v=oPFBbu53-w0

3) §11 (Електронний підручник Гісем О., Сорочинська Н. Історія України, 11 кл.): з’ясувати суть  «косигінської» реформи, чому VІІІ п’ятирічку назвали “золотою», виписати показники кризових явищ в економіці УРСР.  








Немає коментарів:

Дописати коментар