Дистанційне навчання - єдина в умовах жорсткого карантину можливість продовжувати навчальний процес. Головна складність полягає в тому, що в основному учні мають самостійно вивчати навчальний матеріал. Рекомендації викладача, допоміжні матеріали (презентації, опорні конспекти, відеоролики), корисні посилання до тем лише спрямовують учнів у вивченні програмного матеріалу, але без наполегливої, вдумливої самостійної роботи здобути знання неможливо. Тому в процесі дистанційної роботи важливий зворотній зв'язок з учнями, щоби дізнатися про виконання запропонованих завдань та розуміння ними змісту навчального матеріалу.
Надіслані фотозвіти демонструють старанність учнів, які відповідально ставляться до особливого формату навчання в даний час. Виконання завдань фіксується в окремому зошиті, щоби потім можна було перенести результати у журнали теоретичного навчання. Найкраще виконали завдання учні з гр.16 Голомашевич Н., Везетев Д., Маріуца О., Стражир М., з гр. №14 Паун Р., Одайний О., з гр.15 Рубанець С., Рогульчик П. Хто ще не усвідомив, що карантин це не канікули, накопичує заборгованості по навчальних темах, а час близиться до вичитки предметів. Тому ще раз нагадую, що підсумкові семестрові оцінки і річні значною мірою залежатимуть від продовження самостійної роботи.
На фотоколажі представлено зразки виконаних учнями домашніх завдань з історії України, всесвітньої історії та громадянської освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар