понеділок, 13 квітня 2020 р.

   У понеділок 13.04 проведено дистанційний урок з всесвітньої історії з учнями групи 16 (приєдналися також учні з гр.10,) за допомогою платформи Zoom. На початку уроку учням було дано рекомендації щодо виконання підсумкової контрольної роботи з теми "Друга світова війна". Потім зроблено загальний огляд останнього навчального розділу "Повсякденне життя та культура у міжвоєнний період" та ознайомлено учнів з планом вивчення першого уроку з цього розділу "Освіта, наука, техніка".       У вступній бесіді учні називали хронологічні рамки міжвоєнного періоду, складові культури, розмірковували над місцем і роллю освіти і науки в житті суспільства. Проблемне звдання уроку полягало у визначенні та порівнянні умов розвитку культури у країнах демократичних і тоталітарних.
     За допомогою тематичної презентації учні довідалися про основні позитивні зміни, які відбулися в освітній галузі в різних країнах, про найважливіші наукові відкриття та технічні винаходи, подивилися портрети визначних науковців. Було закцентовано увагу на підпорядкування наукових досліджень та розвитку техніки потребам підготовки до Другої світової війни. Дізналися про Нобелівську премію та її лауреатів міжвоєнного періоду. Цікавою стала  інформація про винаходи та техніку, яка вперше впроваджувалася в життя і побут людей у перші десятиліття ХХ ст.
   Наприкінці уроку учні зробили узагальнення з розглянутих питань. Подивилися відеоролик "Світова культура 1930-х рр."https://www.youtube.com/watch?v=mGaSM9v-G0Q
Отримали рекомендації щодо повторення і підготовки до підсумкового уроку за І курс.
    Найбільш активними на уроці були Федоряк М., Трофіменко П., Шевчук П, Горобець В., Везетев Д.

https://drive.google.com/file/d/1Ms1ejjZweBk3gv9GczzUX5B1nWTTc871/view?usp=sharing










Немає коментарів:

Дописати коментар