Завдання для самостійного опрацювання з ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ на період продовженого карантину (період 06-24.2020 р.)
завдання пронумеровано по тижнях: 1) 2), 3)
І
курс:
Гр.10,15:
1) § 42: виписати структуру ООН (ст. 235) та
перелік мирних дооворів з колишніми союзниками Німеччини (ст.237-238)
УВАГА!!! Подивіться презентацію про ООН (історію
створення, мету діяльності та структуру ООН)
https://docs.google.com/presentation/d/1IIFsKUCXM4M2MemXa8YsixANEUdUf4ztBkHfsBL3Bvc/edit?usp=sharing
та презентацію "Нюрнберзький та Токійський
міжнародні трибунали над військовими злочинцями. Суд пам'яті"
2) Виконати на окремому аркуші один з варіантів
підсумкової контрольної роботи з теми «Друга світова війна»
https://drive.google.com/file/d/1NDBsi7nYW5zUw3eAe6VMzrjWvEzYm6j3/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1NDBsi7nYW5zUw3eAe6VMzrjWvEzYm6j3/view?usp=sharing
3) § 43: проаналізувати зміни в освіті та
досягнення науки і техніки у міжвоєнний період, у зошитах скласти узагальнюючу
таблицю, в яку тезами вписати основні зміни та здобутки, а також їхній
вплив на зміни у побуті та якості життя людей –
Зміни в освіті
|
Наукові досягнення
|
Технічні
винаходи
|
Зміні у побуті
|
Зверніть увагу
на таблицю на ст.243-244, вона вам допоможе виконати завдання.
УВАГА!!! Подивіться презентацію з теми "Культура міжвоєнного періоду - частину І (Освіта. Наука. Техніка)
https://drive.google.com/file/d/1Ms1ejjZweBk3gv9GczzUX5B1nWTTc871/view?usp=sharing
УВАГА!!! Подивіться презентацію з теми "Культура міжвоєнного періоду - частину І (Освіта. Наука. Техніка)
https://drive.google.com/file/d/1Ms1ejjZweBk3gv9GczzUX5B1nWTTc871/view?usp=sharing
Гр.16:
1) Виконати на окремому аркуші один з варіантів
підсумкової контрольної роботи з теми «Друга світова війна»
https://drive.google.com/file/d/1NDBsi7nYW5zUw3eAe6VMzrjWvEzYm6j3/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1NDBsi7nYW5zUw3eAe6VMzrjWvEzYm6j3/view?usp=sharing
2) § 43: проаналізувати зміни в освіті та
досягнення науки і техніки у міжвоєнний період, у зошитах скласти узагальнюючу
таблицю, в яку тезами вписати основні зміни та здобутки, а також їхній
вплив на зміни у побуті та якості життя людей –
Зміни в освіті
|
Наукові досягнення
|
Технічні
винаходи
|
Зміні у побуті
|
Зверніть увагу
на таблицю на ст.243-244, вона вам допоможе виконати завдання.
УВАГА!!! Подивіться презентацію з теми "Культура міжвоєнного періоду - частину І (Освіта. Наука. Техніка)
ttps://drive.google.com/file/d/1Ms1ejjZweBk3gv9GczzUX5B1nWTTc871/view?usp=sharing
УВАГА!!! Подивіться презентацію з теми "Культура міжвоєнного періоду - частину І (Освіта. Наука. Техніка)
ttps://drive.google.com/file/d/1Ms1ejjZweBk3gv9GczzUX5B1nWTTc871/view?usp=sharing
3) §§ 44, 45: проаналізувати розвиток
літератури, мистецтва та спорту у міжвоєнний період. Зверніть увагу на відмінності умов розвитку
культури у країнах демократичних і країнах тоталітарних!!!
У зошитах скласти узагальнюючу таблицю –
Галузь культури
|
Прізвища діячів
|
Основні твори та здобутки
|
Література
|
||
Образотворче мистецтво
|
||
Театр
|
||
Кіно
|
||
Архітектура
|
||
Спорт
|
Обов’язково подивіться відеоролик, в якому багато матеріалу
по культурі міжвоєнного періоду ви зможете побачити наочно: https://www.youtube.com/watch?v=mGaSM9v-G0Q
УВАГА!!! Повторити весь навчальний матеріал, підготуватися до
підсумкової контрольної
роботи за І курс!!!
ІІ курс:
Гр.12:
1) §22: виписати умови розвитку культури у ІІ пол. ХХ - на поч. ХХІ ст. (ст. 206), нову термінологію (абстракціонізм, посмодернізм, неореалізм, перформанс, концептуалізм), прізвища відомих діячів літератури і різних жанрів мистецтва та їх твори.
2) За допомогою опорного конспекту ознайомитися з поняттям "Глобальні проблеми людства" та шляхами їх розв'язання:
https://drive.google.com/file/d/1ToEocUQGgR78cJZ1GYyVqtg4j4No5xha/view?usp=sharing
Перенести в зошит таблицю:
Повторити навчальний матеріал за ІІ курс, підготуватися до підсумкової контрольної роботи
3) Виконати на окремому аркуші один з варіантів підсумкової контрольної роботи. Завдання тут:
https://drive.google.com/file/d/1CH6JjDZxb4cQLwKfSp0CCnX1aXXGyDvM/view?usp=sharing
Гр.14:
1) Виконати на
окремому аркуші тестові завдання до розділу «Держави Азії, Африки та Латинської
Америки: вибір шляхів розвитку»:
https://drive.google.com/file/d/1HQyrYm5dVVY3jo3Wz6tx6FelvPPOef1t/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1HQyrYm5dVVY3jo3Wz6tx6FelvPPOef1t/view?usp=sharing
2) §19: переписати в зошити опорний конспект
теми
та виписати основні висновки до теми (ст.184).
3) §20: скласти тезовий конспект теми (по декілька тез до кожного
пункту), звернути увагу на проблему міжнародного тероризму (п.6), виписати
висновки (ст.195).
З
питання про російсько-українську війну з’ясуйте для себе:
- території т.зв. ЛНР і ДНР, Іловайськ, Дебальцево, Маріуполь.
- території т.зв. ЛНР і ДНР, Іловайськ, Дебальцево, Маріуполь.
- терміні: «Новоросія», сепаратизм,
колаборанти.
- суть та
оцінку волонтерського руху.
- які, на
вашу думку, найголовні зміни відбулися в українському суспільстві під впливом
російської агресії?
Гр.18:
1) §17, дати відповіді на
запитання і завдання №7,8,10 (ст.161), виписати значення термінів «апартеїд»,
«трайбалізм» та прізвища видатних діячів.
2) §18: виписати висновки (ст.169) та
прізвища політичних діячів країн Латинської Америки
3) Практичне заняття: підготувати повідомлення
про одну з Нових індустріальних країн - "азійських тигрів"
УВАГА!!! Подивіться презентацію "Азійські
тигри" - нові індустріальні країни" https://drive.google.com/file/d/1CJV9Q_tDYn8NOgTqVKrWFUwc4WoH0R0r/view?usp=sharing
та відповідний відеоролик у вкладці блогу
"Відеотека".
Немає коментарів:
Дописати коментар